Nej, nej, nej og nej. Sneaker wedges, hvad laver I?
Nogle gange får moden stress og tager forhastede beslutninger om hvad der er acceptabelt og dette hæslige fænomen må være en af de gange.
Denne trend henleder til minder om min barndom i 90'erne.
Det er absolut ikke alt hvad 90'erne har budt på, der er helt forfærdeligt: skovmandsskjorter, højtaljede jeans, Palladiums, crop tops mm.
Men det her. Det her er bare forskruet.
Et tilstrækkeligt beskrivende ord er "juvenile", altså barnagtigt. De minder om noget en mor forærer sin datter når hun er i stadiet mellem barn og tween, men ikke helt teenager eller "ung" endnu.
Nej, de pepper ikke et aslappet outfit op.
Nej, det er ikke en fiks blandning mellem sneakers og høje hæle, der bare passer til alt.
Nej, det er ikke street og nej, det er ikke hipt og nej, det er ikke okay. Stop det. Stop det nu.
Så hopper jeg hellere i et par Buffalos.

No comments:
Post a Comment